Návrh obsahu pro sociální sítě neziskové organizace Fashion Revolution
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh obsahu pro sociální sítě neziskové organizace Fashion Revolution |
Autor: |
Solanská, Tereza
|
Vedoucí: |
Weberová, Dagmar
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci neziskové organizace Fashion Revolution Česká republika, z. s. na sociálních sítích. Cílem je navrhnout doporučení k dosavadnímu publikovanému obsahu na sociální síti Facebook a Instagram a představit navrhované změny. Teoretická část vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingové komunikace v internetovém prostředí, sociálních sítí, obsahového marketingu a neziskových organizací. V praktické části je provedena obsahová analýza sociálních sítí organizace a vyhodnoceno dotazníkové šetření. Na základě těchto výsledků jsou v závěru práce navržena doporučení spolu s vzorovými příspěvky a jednoduchým publikačním plánem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45567
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53275
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet