Analýza podpory prodeje vybraných značek se zaměřením na kreativitu řešení
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Řepková, Dagmar
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:32Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:32Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45566
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá využitím kreativních prvků u podpory prodeje vybraných značek Tiffany & Co, Louis Vuitton a jejich vánočních výloh. Cílem práce je analyzovat využití kreativních prvků u výloh, a rozhodnout, zdali sestavení výlohy souhlasí s filozofií obou značek. V teoretické části je zpracována literární rešerše zaměřená na vysvětlení pojmu kreativita a představení obou značek. Praktická část je postavena na představení výloh, a dále na samotné analýze využití kreativních prvků z pohledu autorky. Následně pak zpracováno a shrnuto dotazníkové šetření. Součástí práce je doporučení, jak lépe sestavit výlohu a využívat kreativní prvky, tak aby byly v souladu s filozofií dané značky. |
|
dc.format |
77 s. (103 174 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Kreativita
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
vánoční výlohy
|
cs |
dc.subject |
creativity
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
Christmas windows
|
en |
dc.title |
Analýza podpory prodeje vybraných značek se zaměřením na kreativitu řešení |
|
dc.title.alternative |
Analysis of sales promotion of selected brands focusing on solution creativity |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2019-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor s dissertation deals with application creativity a sales promotions of brands Tiffany & Co, Louis Vuitton and their christmas windows. The main goal is to analyze application creativity in windows and decide whether the window agree with both brands philosophy. The theoretical part deals with the literature review focused on explanation of definition creativity and both brands. The practical part is based on the performance of both windows, and then with the analysis of application creativity from author's view and afterwards analysis of date from questionnaire form. The work also includes recommendations for both brands to better construct windows with application creative elements and work for their brand's philosophy. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53274
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account