Analýza podpory prodeje vybraných značek se zaměřením na kreativitu řešení
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza podpory prodeje vybraných značek se zaměřením na kreativitu řešení |
Autor: |
Řepková, Dagmar
|
Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá využitím kreativních prvků u podpory prodeje vybraných značek Tiffany & Co, Louis Vuitton a jejich vánočních výloh. Cílem práce je analyzovat využití kreativních prvků u výloh, a rozhodnout, zdali sestavení výlohy souhlasí s filozofií obou značek. V teoretické části je zpracována literární rešerše zaměřená na vysvětlení pojmu kreativita a představení obou značek. Praktická část je postavena na představení výloh, a dále na samotné analýze využití kreativních prvků z pohledu autorky. Následně pak zpracováno a shrnuto dotazníkové šetření. Součástí práce je doporučení, jak lépe sestavit výlohu a využívat kreativní prvky, tak aby byly v souladu s filozofií dané značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45566
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
53274
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet