Analýza podpory prodeje vybraných značek se zaměřením na kreativitu řešení

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza podpory prodeje vybraných značek se zaměřením na kreativitu řešení

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza podpory prodeje vybraných značek se zaměřením na kreativitu řešení
Autor: Řepková, Dagmar
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá využitím kreativních prvků u podpory prodeje vybraných značek Tiffany & Co, Louis Vuitton a jejich vánočních výloh. Cílem práce je analyzovat využití kreativních prvků u výloh, a rozhodnout, zdali sestavení výlohy souhlasí s filozofií obou značek. V teoretické části je zpracována literární rešerše zaměřená na vysvětlení pojmu kreativita a představení obou značek. Praktická část je postavena na představení výloh, a dále na samotné analýze využití kreativních prvků z pohledu autorky. Následně pak zpracováno a shrnuto dotazníkové šetření. Součástí práce je doporučení, jak lépe sestavit výlohu a využívat kreativní prvky, tak aby byly v souladu s filozofií dané značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45566
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 53274


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
řepková_2019_dp.pdf 3.296Mb PDF Zobrazit/otevřít None
řepková_2019_op.pdf 1.660Mb PDF Zobrazit/otevřít None
řepková_2019_vp.doc 512.3Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet