[NEOBHÁJENO] Vliv televizních medií na rozhodování voličů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Krejčiřík, Matouš
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:31Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:31Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45542
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce hledá kauzality mezi televizním vysíláním v ČR a tím, na co se voliči jednotlivých politických stran na televizi dívají, pokud televizi vůbec sledují. Jinými slovy, jak silná je pozice televize v období před volbami a mimo ně. Dále se práce zajímá o jiné zdroje in-formací u voličů kromě televize a také jejich vztah k České televizi. V teoretické části jsou vysvětlené pojmy týkající se komunikace, médií a politického marketingu. Dále je klasicky součástí práce metodologie, následovaná praktickou částí. V té je analýza politických stran v ČR a televizních médií. Druhá část obsahuje výzkum formou strukturovaných rozhovorů s deseti participanty a také jeho výsledky s doporučením. |
|
dc.format |
53 s. (75 799 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
televizní média
|
cs |
dc.subject |
veřejnoprávní média
|
cs |
dc.subject |
politický marketing
|
cs |
dc.subject |
fake news
|
cs |
dc.subject |
masová média
|
cs |
dc.subject |
TV media
|
en |
dc.subject |
public servis media
|
en |
dc.subject |
political marketing
|
en |
dc.subject |
fake news
|
en |
dc.subject |
mass media
|
en |
dc.title |
[NEOBHÁJENO] Vliv televizních medií na rozhodování voličů |
|
dc.title.alternative |
[NEOBHÁJENO] Influence of Televisual Media on Voters Decision |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Štrauss, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is searching causal links between TV broadcast in Czechia and what voters of particular pol. parties watch on TV, if they watch TV at all. Restated, what is the influence of TV broadcast the time both before election and at other times. Additionally is the thesis focused on other news sources for voters than television and their relation towards the Czech television. In the theoretical part we define some marketing, media and communication terminology of political marketing. We present the reader with our methodology and follow by practical research part. Firstly an analysis of Czech political parties and tv media is in place. The second part presents our reasearch via structured interviews with ten parti-cipants, the results and recommendations. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.description.result |
neobhájeno |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53246
|
|
utb.result.grade |
F |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
local.subject |
vliv médií
|
cs |
local.subject |
volební kampaň
|
cs |
local.subject |
media influence
|
en |
local.subject |
election campaign
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account