[NEOBHÁJENO] Vliv televizních medií na rozhodování voličů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Vliv televizních medií na rozhodování voličů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: [NEOBHÁJENO] Vliv televizních medií na rozhodování voličů
Autor: Krejčiřík, Matouš
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Tato práce hledá kauzality mezi televizním vysíláním v ČR a tím, na co se voliči jednotlivých politických stran na televizi dívají, pokud televizi vůbec sledují. Jinými slovy, jak silná je pozice televize v období před volbami a mimo ně. Dále se práce zajímá o jiné zdroje in-formací u voličů kromě televize a také jejich vztah k České televizi. V teoretické části jsou vysvětlené pojmy týkající se komunikace, médií a politického marketingu. Dále je klasicky součástí práce metodologie, následovaná praktickou částí. V té je analýza politických stran v ČR a televizních médií. Druhá část obsahuje výzkum formou strukturovaných rozhovorů s deseti participanty a také jeho výsledky s doporučením.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45542
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: F 53246


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
krejčiřík_2019_dp.pdf 859.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None
krejčiřík_2019_op.doc 112.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
krejčiřík_2019_vp.doc 156Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet