Preference značky v rámci nákupního rozhodování generace Z
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šramová, Blandína
|
|
dc.contributor.author |
Koukalová, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:31Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:31Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45541
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá preferencí značky v rámci nákupního rozhodování a je zaměřena na generaci Z. Teoretická část práce popisuje důležité pojmy související s daným tématem, nabízí různé definice pojmu značka, definuje její úspěšnost a strategické řízení, zabývá se chováním spotřebitele při nákupu a také generací Z a jejími specifiky. Praktická část nabízí analýzu oblíbených značek této generace, a také důležitosti rozličných aspektů při rozhodování o nákupu. |
|
dc.format |
70 s. (107 836 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
hodnota značky
|
cs |
dc.subject |
preference značky
|
cs |
dc.subject |
nákupní rozhodování
|
cs |
dc.subject |
spotřební chování
|
cs |
dc.subject |
generace Z
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand equity
|
en |
dc.subject |
brand preferences
|
en |
dc.subject |
purchasing decisions
|
en |
dc.subject |
consumer behaviour
|
en |
dc.subject |
generation Z
|
en |
dc.title |
Preference značky v rámci nákupního rozhodování generace Z |
|
dc.title.alternative |
Brand Preference within Purchasing Decision focused on the Generation Z |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the brand preferences within the purchasing decisions and it is focused on the generation Z. The theoretical part describes important terms related to this topic and offers different definitions of the term brand, defines brand success and strategic brand management, deals with consumer behaviour and the generation Z and its specifics. The practical part offers analysis of generation Z's popular brands and importance of different aspects when they do the purchasing decisions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53245
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account