Preference značky v rámci nákupního rozhodování generace Z
Show full item record
No preview available
Title:
|
Preference značky v rámci nákupního rozhodování generace Z |
Author: |
Koukalová, Karolína
|
Advisor: |
Šramová, Blandína
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá preferencí značky v rámci nákupního rozhodování a je zaměřena na generaci Z. Teoretická část práce popisuje důležité pojmy související s daným tématem, nabízí různé definice pojmu značka, definuje její úspěšnost a strategické řízení, zabývá se chováním spotřebitele při nákupu a také generací Z a jejími specifiky. Praktická část nabízí analýzu oblíbených značek této generace, a také důležitosti rozličných aspektů při rozhodování o nákupu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45541
|
Date:
|
2019-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
D
53245
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account