Marketingová komunikace mobilní aplikace "jídlov"

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace mobilní aplikace "jídlov"

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gamalová, Kamila
dc.contributor.author Káňa, Matěj
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:29Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:29Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45485
dc.description.abstract Předmětem této bakalářské práce je zkoumání možností marketingové komunikace pro nově vznikající mobilní aplikaci jídlov, která řeší problematiku plýtvání potravin. Cílem práce je analyzovat komunikační prostředky za pomocí zvoleného výzkumu. Teoretická část práce představuje základní pojmy vztahující se k tomuto tématu. V praktické části je analyzována samotná mobilní aplikace, přičemž jsou provedeny strategické analýzy SWOT a PEST. Dále je zde, na vzorku respondentů, aplikován kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. Závěr práce obsahuje zodpovězení výzkumných otázek a následná doporučení do praxe.
dc.format 77
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject mobilní aplikace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační prostředky cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject jídlov cs
dc.subject spotřeba potravin cs
dc.subject Mobile Application en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Means of Communication en
dc.subject Consumer en
dc.subject jídov en
dc.subject Food Waste en
dc.title Marketingová komunikace mobilní aplikace "jídlov"
dc.title.alternative Marketing Communication of Mobile Application "jídlov"
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemeškalová, Markéta
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated The subject of this bachelor thesis is to examine the possibilities of marketing communication for the newly emerging mobile application jídlov, which main interest is food waste. The aim of this thesis is to analyse the means of communication through the chosen research. The theoretical part of this thesis introduces the basic concepts of the given topic. The practical part analyses the mobile application itself and carries out the strategic analyses SWOT and PEST. Furthermore, a quantitative research is applied on a sample of respondents through a questionnaire. The research questions are answered in the conclusion of this thesis and some recommendations, which could be implemented, are suggested as well.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53155
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
káňa_2019_dp.pdf 1.909Mb PDF View/Open None
káňa_2019_op.docx 124.1Kb Unknown View/Open None
káňa_2019_vp.pdf 318.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account