Marketingová komunikace mobilní aplikace "jídlov"
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Gamalová, Kamila
|
|
dc.contributor.author |
Káňa, Matěj
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:29Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:29Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45485
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem této bakalářské práce je zkoumání možností marketingové komunikace pro nově vznikající mobilní aplikaci jídlov, která řeší problematiku plýtvání potravin. Cílem práce je analyzovat komunikační prostředky za pomocí zvoleného výzkumu. Teoretická část práce představuje základní pojmy vztahující se k tomuto tématu. V praktické části je analyzována samotná mobilní aplikace, přičemž jsou provedeny strategické analýzy SWOT a PEST. Dále je zde, na vzorku respondentů, aplikován kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. Závěr práce obsahuje zodpovězení výzkumných otázek a následná doporučení do praxe. |
|
dc.format |
77 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
mobilní aplikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační prostředky
|
cs |
dc.subject |
spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
jídlov
|
cs |
dc.subject |
spotřeba potravin
|
cs |
dc.subject |
Mobile Application
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Means of Communication
|
en |
dc.subject |
Consumer
|
en |
dc.subject |
jídov
|
en |
dc.subject |
Food Waste
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace mobilní aplikace "jídlov" |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of Mobile Application "jídlov" |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nemeškalová, Markéta |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this bachelor thesis is to examine the possibilities of marketing communication for the newly emerging mobile application jídlov, which main interest is food waste. The aim of this thesis is to analyse the means of communication through the chosen research. The theoretical part of this thesis introduces the basic concepts of the given topic. The practical part analyses the mobile application itself and carries out the strategic analyses SWOT and PEST. Furthermore, a quantitative research is applied on a sample of respondents through a questionnaire. The research questions are answered in the conclusion of this thesis and some recommendations, which could be implemented, are suggested as well. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53155
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account