Marketingová komunikace mobilní aplikace "jídlov"
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace mobilní aplikace "jídlov" |
Autor: |
Káňa, Matěj
|
Vedoucí: |
Gamalová, Kamila
|
Abstrakt:
|
Předmětem této bakalářské práce je zkoumání možností marketingové komunikace pro nově vznikající mobilní aplikaci jídlov, která řeší problematiku plýtvání potravin. Cílem práce je analyzovat komunikační prostředky za pomocí zvoleného výzkumu. Teoretická část práce představuje základní pojmy vztahující se k tomuto tématu. V praktické části je analyzována samotná mobilní aplikace, přičemž jsou provedeny strategické analýzy SWOT a PEST. Dále je zde, na vzorku respondentů, aplikován kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. Závěr práce obsahuje zodpovězení výzkumných otázek a následná doporučení do praxe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45485
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53155
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet