dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Jurasová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:29Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:29Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45483
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na kreativitu a efektivitu na soutěžích reklamní tvorby. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy doplněné o názory a citace odborníků. Praktická část práce vychází z obsahové analýzy reklamních soutěží Effie Awards Czech Republic a Art Directors Club Creative Awards. Analýza odhaluje, které reklamní agentury a zadavatelé dokážou uspět na obou soutěžích současně. U kampaní, které obdržely kreativní i efektivní ocenění, je posuzována jejich komunikační strategie, kreativní strategie a účinnost. Analýza se opírá také o výsledky z dotazníkového šetření, jehož cílem bylo poznat postoj široké veřejnosti ke kreativitě a také jejich vnímání výherních i nevýher-ních reklamních kampaní. Závěrem jsou názory veřejnosti porovnány se stanoviskem odborné poroty a jsou stanovena doporučení pro efektivní nastavení reklamních kampaní. |
|
dc.format |
78 s. (123 600 znaků) + 4 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
kreativita
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
soutěž
|
cs |
dc.subject |
Effie Awards Czech Republic
|
cs |
dc.subject |
Art Directors Club Creative Awards
|
cs |
dc.subject |
Zlatá pecka
|
cs |
dc.subject |
Cannes Lions
|
cs |
dc.subject |
reklamní agentura
|
cs |
dc.subject |
zadavatel
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
creativity
|
en |
dc.subject |
effectiveness
|
en |
dc.subject |
contest
|
en |
dc.subject |
Effie Awards Czech Republic
|
en |
dc.subject |
Art Directors Club Creative Awards
|
en |
dc.subject |
Zlatá pecka
|
en |
dc.subject |
Cannes Lions
|
en |
dc.subject |
advertising agency
|
en |
dc.subject |
client
|
en |
dc.subject |
campaign
|
en |
dc.title |
Kreativita a efektivita na soutěžích reklamní tvorby |
|
dc.title.alternative |
Creativity and Efficiency at Advertising Contests |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bureš, Vladislav |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis focuses on creativity and efficiency in advertising competitions. In the theoretical part key terms are defined and supplemented by opinions and quotations of experts. The practical part is based on the content analysis of the Effie Awards Czech Republic and Art Directors Club Creative Awards. It reveals which agencies and clients can succeed in both competitions simultaneously. Campaigns that received both creative and effective awards are assessed for their communication strategy, creative strategy, and effectiveness. The analysis is also based on the results of a questionnaire, whose aim was to identify the attitude of the general public towards creativity and also their perception of winning and non-winning advertising campaigns. Finally, these opinions are compared with the opinion of the expert jury and recommendations for the effective setting of advertising campaigns are set. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53153
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|