Kreativita a efektivita na soutěžích reklamní tvorby
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Kreativita a efektivita na soutěžích reklamní tvorby |
Autor: |
Jurasová, Nikola
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na kreativitu a efektivitu na soutěžích reklamní tvorby. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy doplněné o názory a citace odborníků. Praktická část práce vychází z obsahové analýzy reklamních soutěží Effie Awards Czech Republic a Art Directors Club Creative Awards. Analýza odhaluje, které reklamní agentury a zadavatelé dokážou uspět na obou soutěžích současně. U kampaní, které obdržely kreativní i efektivní ocenění, je posuzována jejich komunikační strategie, kreativní strategie a účinnost. Analýza se opírá také o výsledky z dotazníkového šetření, jehož cílem bylo poznat postoj široké veřejnosti ke kreativitě a také jejich vnímání výherních i nevýher-ních reklamních kampaní. Závěrem jsou názory veřejnosti porovnány se stanoviskem odborné poroty a jsou stanovena doporučení pro efektivní nastavení reklamních kampaní. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45483
|
Datum:
|
2019-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
53153
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet