Postoj veřejnosti k marketingovým aktivitám sázkových společností
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Horňák, Marek
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:29Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:29Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45479
|
|
dc.description.abstract |
Jako téma bakalářské práce bylo zvoleno "Postoj veřejnosti k marketingovým aktivitám sázkových společností". Tato práce se člení na dvě části. Teoretická část vymezuje pojmy z odborné literatury, které souvisejí s daným tématem. Praktická část má za úkol zanalyzovat vybrané marketingové aktivity sázkových kanceláří, které jsou dále vyhodnoceny společně s kvantitativním výzkumem. Tato část dále definuje následná doporučení, vyplívající z daného výzkumu. |
|
dc.format |
62 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kurzové sázení
|
cs |
dc.subject |
hazard
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingové aktivity
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
course betting
|
en |
dc.subject |
gambling
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing activities
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.title |
Postoj veřejnosti k marketingovým aktivitám sázkových společností |
|
dc.title.alternative |
Public Attitude Towards Marketing Activities of Betting Companies |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gamalová, Kamila |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this bachelors thesis is "The Public Attitude towards marketing activities of betting companies." The thesis is divided into two parts.The Theoretical Part determines concepts of the professional literature regarding the given topic. The Practical Part focuses on an analysis of chosen marketing activities of betting shops that are then mutually evaluated via quantitative research. Furthermore, this part defines recomendations resulting from the research. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53148
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-26 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account