Postoj veřejnosti k marketingovým aktivitám sázkových společností
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Postoj veřejnosti k marketingovým aktivitám sázkových společností |
| Autor: |
Horňák, Marek
|
| Vedoucí: |
Horňák, Pavel
|
|
Abstrakt:
|
Jako téma bakalářské práce bylo zvoleno "Postoj veřejnosti k marketingovým aktivitám sázkových společností". Tato práce se člení na dvě části. Teoretická část vymezuje pojmy z odborné literatury, které souvisejí s daným tématem. Praktická část má za úkol zanalyzovat vybrané marketingové aktivity sázkových kanceláří, které jsou dále vyhodnoceny společně s kvantitativním výzkumem. Tato část dále definuje následná doporučení, vyplívající z daného výzkumu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45479
|
|
Datum:
|
2019-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
53148
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet