Kampaň Metoo na sociální síti Twitter
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Stránský, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Daňová, Soňa
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:28Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:28Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45468
|
|
dc.description.abstract |
V posledních letech hrají sociální média výraznou roli při poskytování prostoru pro vyjadřování názorů k různým událostem nebo k ideologiím. Tato bakalářská práce se zabývá kampaní #Metoo, která je považována za jedno z nejvýraznějších sociálních hnutí poslední doby a dostalo se ji pozornosti celého světa, přičemž je velmi podporována především celebritami. Teoretická část práce si klade za cíl vymezit problematiku sociálních sítí a marketingu na nich. Dále specifikuje prostředí mikroblogovací služby Twitter a popisuje, jakou roli zde hraje hashtag. Cílem praktické části je přiblížit zvolenou kampaň #Metoo a analyzovat její dosah mezi českými uživateli pomocí aplikace společnosti Dataweps s.r.o. |
|
dc.format |
65 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
virální kampaň
|
cs |
dc.subject |
hashtag
|
cs |
dc.subject |
Twitter
|
cs |
dc.subject |
sociální kampaň
|
cs |
dc.subject |
metoo
|
cs |
dc.subject |
sexuální násilí
|
cs |
dc.subject |
se-xuální obtěžování
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
dosah
|
cs |
dc.subject |
SocialWatch
|
cs |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
viral campaign
|
en |
dc.subject |
hashtag
|
en |
dc.subject |
Twitter
|
en |
dc.subject |
social campaign
|
en |
dc.subject |
metoo
|
en |
dc.subject |
sexual violence
|
en |
dc.subject |
sexual harassment
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
reach
|
en |
dc.subject |
SocialWatch
|
en |
dc.title |
Kampaň Metoo na sociální síti Twitter |
|
dc.title.alternative |
Metoo Campaign on Twitter |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gartnerová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
In recent years, social media has played a crucial role in providing a space for stating opinions or advocate ideologies. This bachelor thesis deals with the #Metoo campaign, which is considered to be one of the most significant social movements in last few years and one that has received attention worldwide, being highly supported mainly by celebrities. The theoretical part of the thesis defines the issue of social media and marketing on them. It also specifies the environment of Twitter and describes the role of the hashtag. The aim of the practical part is to introduce the selected campaign #Metoo and analyze its reach among Czech users using the application of the company Dataweps s.r.o. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53135
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account