Kampaň Metoo na sociální síti Twitter

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Kampaň Metoo na sociální síti Twitter

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Kampaň Metoo na sociální síti Twitter
Autor: Daňová, Soňa
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: V posledních letech hrají sociální média výraznou roli při poskytování prostoru pro vyjadřování názorů k různým událostem nebo k ideologiím. Tato bakalářská práce se zabývá kampaní #Metoo, která je považována za jedno z nejvýraznějších sociálních hnutí poslední doby a dostalo se ji pozornosti celého světa, přičemž je velmi podporována především celebritami. Teoretická část práce si klade za cíl vymezit problematiku sociálních sítí a marketingu na nich. Dále specifikuje prostředí mikroblogovací služby Twitter a popisuje, jakou roli zde hraje hashtag. Cílem praktické části je přiblížit zvolenou kampaň #Metoo a analyzovat její dosah mezi českými uživateli pomocí aplikace společnosti Dataweps s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45468
Datum: 2019-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 53135


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
daňová_2019_dp.pdf 2.530Mb PDF Zobrazit/otevřít None
daňová_2019_op.docx 121.1Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
daňová_2019_vp.doc 152Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet