dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Benetinová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:28Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:28Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45462
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá výzkumnou metodou mystery shopping, který bude proveden ve vybraných prodejnách, kde se nachází zkoumaný produkt ETA. Teoretická část práce je zaměřena na stěžejní pojmy z oblasti marketingové komunikace, které vyplývají z daného tématu. Jednotlivé termíny souvisejí s osobním prodejem a mystery shoppingem. Praktická část práce charakterizuje vybranou společnost ETA, popíše její historické jádro a další vývoj. Dále bude přiblížena celková komunikace zvolené společnosti prostřednictvím SWOT analýzy, komunikačních kanálů, pozice společnosti ETA na trhu a konkurence. Závěr práce bude věnován návrhům na zlepšení a zodpovězení výzkumných otázek. |
|
dc.format |
73 s. (108 300 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Mystery shopping
|
cs |
dc.subject |
Mystery mailing
|
cs |
dc.subject |
ETA
|
cs |
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
Mystery shopping
|
en |
dc.subject |
Mystery mailing
|
en |
dc.subject |
ETA
|
en |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
personal selling
|
en |
dc.title |
Mystery shopping vybraného produktu značky ETA |
|
dc.title.alternative |
Mystery Shopping of Selected ETA Product |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rygl, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the research method of mystery shopping. This method will be applied at the selected stores where the targeted ETA product is located. The theoretical part is focused on the main concepts from the field of marketing communications. The individual terms, in the theoretical part, are related to personal selling and mystery shopping. While the practical part describes the company selected for this writing, ETA, its historical core and further evolution. Further, the overall communication of the selected company will be described in detail through the SWOT analysis and channels of communication. The market position of the ETA company and its competition will be defined as well. The conclusion will be devoted to suggestions for improvement and answering the research questions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
53128
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-24 |
|