Zvýšení spokojenosti zákazníků vybrané pobočky České pošty s.p

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zvýšení spokojenosti zákazníků vybrané pobočky České pošty s.p

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tučková, Zuzana
dc.contributor.author Jánošík, Michal
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:20Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:20Z
dc.date.issued 2019-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45258
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků konkrétní pobočky České pošty, s. p. Data byla získána pomocí dotazníkového šetření. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou popsány poznatky nabyté z odborné literatury zaměřené na zákazníka, jeho spokojenost a marketingový výzkum. V praktické části je představena společnost Česká pošta, s. p., dále je zde zpracována SWOT analýza a jsou zde vyhodnoceny údaje z dotazníkového šetření. Cílem této práce nebylo pouze zhodnotit současný stav spokojenosti zákazníků dané pobočky, ale následně také navrhnout možnosti zlepšení, které povedou ke zvýšení zákaznické spokojenosti.
dc.format 61 s. (89 988 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost zákazníka cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject customer en
dc.subject customer satisfaction en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing research en
dc.subject questi-onnaire en
dc.title Zvýšení spokojenosti zákazníků vybrané pobočky České pošty s.p
dc.title.alternative Raising Customer Satisfaction of Selected Branch of Česká Pošta s.p
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Papadaki, Šárka
dc.date.accepted 2019-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focusing on customer satisfaction of specific branch office of Česká pošta, s. p. Data was obtained by using a questionnaire survey. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the knowledge gained from professional literature focused on the customer, his satisfaction and marketing research. The practical part introduces the company Česká pošta, s. p., there is also a SWOT analysis and data from the questionnaire are evaluated. The aim of this work was not only to evaluate the current state of customer satisfaction of the specific branch office, but also to suggest possibilities for improvement to improve customer satisfaction.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52806
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-05-13


Files in this item

Files Size Format View Description
jánošík_2019_dp.pdf 2.368Mb PDF View/Open None
jánošík_2019_op.docx 28.73Kb Unknown View/Open None
jánošík_2019_vp.docx 36.39Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account