Zvýšení spokojenosti zákazníků vybrané pobočky České pošty s.p
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tučková, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Jánošík, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:20Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:20Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45258
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků konkrétní pobočky České pošty, s. p. Data byla získána pomocí dotazníkového šetření. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou popsány poznatky nabyté z odborné literatury zaměřené na zákazníka, jeho spokojenost a marketingový výzkum. V praktické části je představena společnost Česká pošta, s. p., dále je zde zpracována SWOT analýza a jsou zde vyhodnoceny údaje z dotazníkového šetření. Cílem této práce nebylo pouze zhodnotit současný stav spokojenosti zákazníků dané pobočky, ale následně také navrhnout možnosti zlepšení, které povedou ke zvýšení zákaznické spokojenosti. |
|
dc.format |
61 s. (89 988 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost zákazníka
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questi-onnaire
|
en |
dc.title |
Zvýšení spokojenosti zákazníků vybrané pobočky České pošty s.p |
|
dc.title.alternative |
Raising Customer Satisfaction of Selected Branch of Česká Pošta s.p |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Papadaki, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2019-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focusing on customer satisfaction of specific branch office of Česká pošta, s. p. Data was obtained by using a questionnaire survey. The thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the knowledge gained from professional literature focused on the customer, his satisfaction and marketing research. The practical part introduces the company Česká pošta, s. p., there is also a SWOT analysis and data from the questionnaire are evaluated. The aim of this work was not only to evaluate the current state of customer satisfaction of the specific branch office, but also to suggest possibilities for improvement to improve customer satisfaction. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52806
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account