Zvýšení spokojenosti zákazníků vybrané pobočky České pošty s.p
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zvýšení spokojenosti zákazníků vybrané pobočky České pošty s.p |
Autor: |
Jánošík, Michal
|
Vedoucí: |
Tučková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků konkrétní pobočky České pošty, s. p. Data byla získána pomocí dotazníkového šetření. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou popsány poznatky nabyté z odborné literatury zaměřené na zákazníka, jeho spokojenost a marketingový výzkum. V praktické části je představena společnost Česká pošta, s. p., dále je zde zpracována SWOT analýza a jsou zde vyhodnoceny údaje z dotazníkového šetření. Cílem této práce nebylo pouze zhodnotit současný stav spokojenosti zákazníků dané pobočky, ale následně také navrhnout možnosti zlepšení, které povedou ke zvýšení zákaznické spokojenosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45258
|
Datum:
|
2019-01-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
52806
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet