Zvýšení spokojenosti zákazníků vybrané pobočky České pošty s.p

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zvýšení spokojenosti zákazníků vybrané pobočky České pošty s.p

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zvýšení spokojenosti zákazníků vybrané pobočky České pošty s.p
Autor: Jánošík, Michal
Vedoucí: Tučková, Zuzana
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zákazníků konkrétní pobočky České pošty, s. p. Data byla získána pomocí dotazníkového šetření. Práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou popsány poznatky nabyté z odborné literatury zaměřené na zákazníka, jeho spokojenost a marketingový výzkum. V praktické části je představena společnost Česká pošta, s. p., dále je zde zpracována SWOT analýza a jsou zde vyhodnoceny údaje z dotazníkového šetření. Cílem této práce nebylo pouze zhodnotit současný stav spokojenosti zákazníků dané pobočky, ale následně také navrhnout možnosti zlepšení, které povedou ke zvýšení zákaznické spokojenosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45258
Datum: 2019-01-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 52806


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jánošík_2019_dp.pdf 2.368Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jánošík_2019_op.docx 28.73Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jánošík_2019_vp.docx 36.39Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet