Analýza marketingové komunikace Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Konvičná, Denisa
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:14Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:14Z
dc.date.issued 2019-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45134
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a na základě této analýzy hledat cestu, jak efektivněji oslovit cílovou skupinu. Podstatou řešení bylo provedení analýzy nástrojů marketingové komunikace, které daná fakulta využívá ke své propagaci, a provedení interního dotazníkového šetření, jež mělo za cíl zjistit jak silné, tak i slabé stránky propagace. Výsledky dotazníkového šetření a provedené analýzy byly shrnuty pomocí SWOT analýzy. Hlavní zjištění spočívalo převážně v pochopení důležitosti on-line nástrojů marketingové komunikace, ale také v uvědomění si, že i osobní komunikace a tradiční komunikační nástroje jsou pořád důležitým prvkem propagačních aktivit fakulty. Na základě zjištěných výsledků byla navrhnuta doporučení zaměřená na podporu silných stránek a na vylepšení slabých stránek marketingové komunikace fakulty.
dc.format 78 s., 5 s. příloh (99 310)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketing ve vzdělávání cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingová komunikace fakulty cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject Marketing en
dc.subject Marketing in Education en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Marketing Communication of the Faculty en
dc.subject SWOT Analysis en
dc.subject Questionnaire Survey en
dc.title Analýza marketingové komunikace Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Communication of the Faculty of Humanities, Tomas Bata University in Zlín
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2019-06-03
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to analyse the marketing communication of the Faculty of Humanities of Tomas Bata University in Zlín and on the basis of this analysis to find a way to reach the target group more effectively. The essence of the solution was to carry out an analysis of marketing communication tools, which the faculty uses to promote itself, and an internal questionnaire, which aimed to identify both the strengths and weaknesses of the promotion. The results of the questionnaire survey and the analyses were summarized using SWOT analysis. The main finding was mainly to understand the importance of on-line marketing communication tools, but also to realize that personal communication and traditional communication tools are still an important element of the faculty's promotional activities. Based on the findings, recommendations were proposed to support strengths and to improve the weaknesses of the Faculty's marketing communication.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52625
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-05-14
local.subject Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
local.subject marketing školy cs
local.subject Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
local.subject school marketing en


Files in this item

Files Size Format View Description
konvičná_2019_dp.pdf 4.591Mb PDF View/Open None
konvičná_2019_op.docx 22.47Kb Unknown View/Open None
konvičná_2019_vp.docx 22.36Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account