dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Konvičná, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:14Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:14Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45134
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a na základě této analýzy hledat cestu, jak efektivněji oslovit cílovou skupinu. Podstatou řešení bylo provedení analýzy nástrojů marketingové komunikace, které daná fakulta využívá ke své propagaci, a provedení interního dotazníkového šetření, jež mělo za cíl zjistit jak silné, tak i slabé stránky propagace. Výsledky dotazníkového šetření a provedené analýzy byly shrnuty pomocí SWOT analýzy. Hlavní zjištění spočívalo převážně v pochopení důležitosti on-line nástrojů marketingové komunikace, ale také v uvědomění si, že i osobní komunikace a tradiční komunikační nástroje jsou pořád důležitým prvkem propagačních aktivit fakulty. Na základě zjištěných výsledků byla navrhnuta doporučení zaměřená na podporu silných stránek a na vylepšení slabých stránek marketingové komunikace fakulty. |
|
dc.format |
78 s., 5 s. příloh (99 310) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing ve vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace fakulty
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing in Education
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication of the Faculty
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
Questionnaire Survey
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Communication of the Faculty of Humanities, Tomas Bata University in Zlín |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dobeš, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2019-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to analyse the marketing communication of the Faculty of Humanities of Tomas Bata University in Zlín and on the basis of this analysis to find a way to reach the target group more effectively. The essence of the solution was to carry out an analysis of marketing communication tools, which the faculty uses to promote itself, and an internal questionnaire, which aimed to identify both the strengths and weaknesses of the promotion. The results of the questionnaire survey and the analyses were summarized using SWOT analysis. The main finding was mainly to understand the importance of on-line marketing communication tools, but also to realize that personal communication and traditional communication tools are still an important element of the faculty's promotional activities. Based on the findings, recommendations were proposed to support strengths and to improve the weaknesses of the Faculty's marketing communication. |
|
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52625
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-05-14 |
|
local.subject |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
|
cs |
local.subject |
marketing školy
|
cs |
local.subject |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities
|
en |
local.subject |
school marketing
|
en |