Analýza marketingové komunikace Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Analýza marketingové komunikace Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně |
| Author: |
Konvičná, Denisa
|
| Advisor: |
Kramoliš, Jan
|
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingovou komunikaci Fakulty humanitních studií Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně a na základě této analýzy hledat cestu, jak efektivněji oslovit cílovou skupinu. Podstatou řešení bylo provedení analýzy nástrojů marketingové komunikace, které daná fakulta využívá ke své propagaci, a provedení interního dotazníkového šetření, jež mělo za cíl zjistit jak silné, tak i slabé stránky propagace. Výsledky dotazníkového šetření a provedené analýzy byly shrnuty pomocí SWOT analýzy. Hlavní zjištění spočívalo převážně v pochopení důležitosti on-line nástrojů marketingové komunikace, ale také v uvědomění si, že i osobní komunikace a tradiční komunikační nástroje jsou pořád důležitým prvkem propagačních aktivit fakulty. Na základě zjištěných výsledků byla navrhnuta doporučení zaměřená na podporu silných stránek a na vylepšení slabých stránek marketingové komunikace fakulty. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45134
|
|
Date:
|
2019-01-07 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav ekonomie |
|
Discipline:
|
Management a ekonomika |
|
Grade for thesis and defense:
|
B
52625
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account