Analýza vlivu digitální technologie na chování vybrané skupiny spotřebitelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vlivu digitální technologie na chování vybrané skupiny spotřebitelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horáková, Monika
dc.contributor.author Zavadilová, Eliška
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:14Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:14Z
dc.date.issued 2019-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45131
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na proces digitalizace a jeho vliv na vybranou skupinu obyvatelstva. V teoretické části jsou za pomoci dostupných zdrojů zpracovány základní pojmy týkající se digitalizace, digitální ekonomiky a spotřebitelského chování. Praktická část se skládá z dotazníkového šetření, komparativní analýzy a SWOT analýzy. Praktická část je rozdělena na dvě části, a to spotřebitele a vybranou firmu. Výzkum zaměřený na spotřebitele se skládá z dotazníkového šetření a komparativní analýzy, kde jsou data z dotazníku porovnávána s národními statistikami ČSÚ. Druhá část zaměřená na vybranou firmu, se skládá ze SWOT analýzy a doporučení pro danou firmu na základě poskytnutých informací.
dc.format 67
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální ekonomika cs
dc.subject digitální technologie cs
dc.subject mobilní telefon cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject komparativní analýza cs
dc.subject digital economy en
dc.subject digital technology en
dc.subject mobile phone en
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject comparative analysis en
dc.title Analýza vlivu digitální technologie na chování vybrané skupiny spotřebitelů
dc.title.alternative The Analysis of the Influence of Digital Technology on Behavior of Selected Consumer Group
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2019-06-05
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis is focused on the process of digitalization and its influence on selected consumer group. Basic terms concerning digitalization, digital economy and consumer behaviour are described in the theoretical part. The practical part is divided into two parts a part focused on consumers and a part focused on the selected company. The practical part consists of a survey, comparative analysis and SWOT analysis. The research focused on consumers consists of the survey and comparative analysis where the data acquired via survey are being compared to the national statistics of the Czech Statistical Office. The second part focusing on selected company consists of SWOT analysis and a recommendation for the selected company based on acquired information.
dc.description.department Ústav ekonomie
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52620
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-05-14
local.subject spotřebitelé cs
local.subject obchodní data cs
local.subject elektronický obchod cs
local.subject digitalizace cs
local.subject chování spotřebitele cs
local.subject consumers en
local.subject commercial data en
local.subject electronic commerce en
local.subject digitization en
local.subject consumer behavior en


Files in this item

Files Size Format View Description
zavadilová_2019_dp.pdf 2.007Mb PDF View/Open None
zavadilová_2019_op.docx 23.10Kb Unknown View/Open None
zavadilová_2019_vp.docx 22.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account