Analýza vlivu digitální technologie na chování vybrané skupiny spotřebitelů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Horáková, Monika
|
|
dc.contributor.author |
Zavadilová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:14Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:14Z |
|
dc.date.issued |
2019-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45131
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na proces digitalizace a jeho vliv na vybranou skupinu obyvatelstva. V teoretické části jsou za pomoci dostupných zdrojů zpracovány základní pojmy týkající se digitalizace, digitální ekonomiky a spotřebitelského chování. Praktická část se skládá z dotazníkového šetření, komparativní analýzy a SWOT analýzy. Praktická část je rozdělena na dvě části, a to spotřebitele a vybranou firmu. Výzkum zaměřený na spotřebitele se skládá z dotazníkového šetření a komparativní analýzy, kde jsou data z dotazníku porovnávána s národními statistikami ČSÚ. Druhá část zaměřená na vybranou firmu, se skládá ze SWOT analýzy a doporučení pro danou firmu na základě poskytnutých informací. |
|
dc.format |
67 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální ekonomika
|
cs |
dc.subject |
digitální technologie
|
cs |
dc.subject |
mobilní telefon
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
komparativní analýza
|
cs |
dc.subject |
digital economy
|
en |
dc.subject |
digital technology
|
en |
dc.subject |
mobile phone
|
en |
dc.subject |
consumer behaviour
|
en |
dc.subject |
comparative analysis
|
en |
dc.title |
Analýza vlivu digitální technologie na chování vybrané skupiny spotřebitelů |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of the Influence of Digital Technology on Behavior of Selected Consumer Group |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2019-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis is focused on the process of digitalization and its influence on selected consumer group. Basic terms concerning digitalization, digital economy and consumer behaviour are described in the theoretical part. The practical part is divided into two parts a part focused on consumers and a part focused on the selected company. The practical part consists of a survey, comparative analysis and SWOT analysis. The research focused on consumers consists of the survey and comparative analysis where the data acquired via survey are being compared to the national statistics of the Czech Statistical Office. The second part focusing on selected company consists of SWOT analysis and a recommendation for the selected company based on acquired information. |
|
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52620
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-05-14 |
|
local.subject |
spotřebitelé
|
cs |
local.subject |
obchodní data
|
cs |
local.subject |
elektronický obchod
|
cs |
local.subject |
digitalizace
|
cs |
local.subject |
chování spotřebitele
|
cs |
local.subject |
consumers
|
en |
local.subject |
commercial data
|
en |
local.subject |
electronic commerce
|
en |
local.subject |
digitization
|
en |
local.subject |
consumer behavior
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account