Analýza vlivu digitální technologie na chování vybrané skupiny spotřebitelů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza vlivu digitální technologie na chování vybrané skupiny spotřebitelů |
Autor: |
Zavadilová, Eliška
|
Vedoucí: |
Horáková, Monika
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na proces digitalizace a jeho vliv na vybranou skupinu obyvatelstva. V teoretické části jsou za pomoci dostupných zdrojů zpracovány základní pojmy týkající se digitalizace, digitální ekonomiky a spotřebitelského chování. Praktická část se skládá z dotazníkového šetření, komparativní analýzy a SWOT analýzy. Praktická část je rozdělena na dvě části, a to spotřebitele a vybranou firmu. Výzkum zaměřený na spotřebitele se skládá z dotazníkového šetření a komparativní analýzy, kde jsou data z dotazníku porovnávána s národními statistikami ČSÚ. Druhá část zaměřená na vybranou firmu, se skládá ze SWOT analýzy a doporučení pro danou firmu na základě poskytnutých informací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/45131
|
Datum:
|
2019-01-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
52620
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet