dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Tůmová, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:03Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:03Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44889
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření plánu marketingové komunikace v jazykové škole BUSEEBE. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky marketingové komunikace ve službách, marketingového mixu a plánu marketingové komunikace. Praktická část se zbývá představením firmy, její analýzou z hlediska v současnosti používaného marketingového mixu, positioningu značky a SWOT analýzy. Součástí je i marketingový výzkum. Na základě výsledků analýz a výzkumu byl vypracován plán marketingové komunikace, který byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
92 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje komunikačního mixu
|
cs |
dc.subject |
plán marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
positioning značky
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix communication tools
|
en |
dc.subject |
marketing communication plan
|
en |
dc.subject |
brand positioning
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Plán marketingové komunikace ve firmě BUSEEBE na rok 2019 |
|
dc.title.alternative |
Plan of Marketing Communication in the BUSEEBE Company for 2019 |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Dobeš, Kamil |
|
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on creating of the marketing communication plan for the BUSEEBE language school. The theoretical part summarizes the information of marketing communication process in services, marketing mix and marketing communication plan. The practical part is focused on introduction of the company, it's analysis of marketing mix, brand positioning, SWOT analysis and marketing surveys. Finally, there was created the marketing communication plan based on the results of analyses, which were examined by time, cost and risk analyses. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52288
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|