Plán marketingové komunikace ve firmě BUSEEBE na rok 2019

DSpace Repository

Language: English čeština 

Plán marketingové komunikace ve firmě BUSEEBE na rok 2019

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Tůmová, Denisa
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:03Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:03Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44889
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na vytvoření plánu marketingové komunikace v jazykové škole BUSEEBE. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky marketingové komunikace ve službách, marketingového mixu a plánu marketingové komunikace. Praktická část se zbývá představením firmy, její analýzou z hlediska v současnosti používaného marketingového mixu, positioningu značky a SWOT analýzy. Součástí je i marketingový výzkum. Na základě výsledků analýz a výzkumu byl vypracován plán marketingové komunikace, který byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 92 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject nástroje komunikačního mixu cs
dc.subject plán marketingové komunikace cs
dc.subject positioning značky cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix communication tools en
dc.subject marketing communication plan en
dc.subject brand positioning en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Plán marketingové komunikace ve firmě BUSEEBE na rok 2019
dc.title.alternative Plan of Marketing Communication in the BUSEEBE Company for 2019
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on creating of the marketing communication plan for the BUSEEBE language school. The theoretical part summarizes the information of marketing communication process in services, marketing mix and marketing communication plan. The practical part is focused on introduction of the company, it's analysis of marketing mix, brand positioning, SWOT analysis and marketing surveys. Finally, there was created the marketing communication plan based on the results of analyses, which were examined by time, cost and risk analyses.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52288
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
tůmová_2019_dp.pdf 3.860Mb PDF View/Open None
tůmová_2019_op.docx 24.05Kb Unknown View/Open None
tůmová_2019_vp.docx 24.05Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account