Plán marketingové komunikace ve firmě BUSEEBE na rok 2019
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Plán marketingové komunikace ve firmě BUSEEBE na rok 2019 |
Autor: |
Tůmová, Denisa
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření plánu marketingové komunikace v jazykové škole BUSEEBE. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky marketingové komunikace ve službách, marketingového mixu a plánu marketingové komunikace. Praktická část se zbývá představením firmy, její analýzou z hlediska v současnosti používaného marketingového mixu, positioningu značky a SWOT analýzy. Součástí je i marketingový výzkum. Na základě výsledků analýz a výzkumu byl vypracován plán marketingové komunikace, který byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44889
|
Datum:
|
2018-12-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
52288
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet