Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Klvaňa, Radim
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:01Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:01Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44842
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na projekt marketingové komunikace. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou zpracovány poznatky zaměřené na marketingovou komunikaci a povědomí o značce. Praktická část charakterizuje podnikání společnosti LEVIOR s. r. o., s přehledem prodejních aktivit. Dále se zabývá analýzou marketingové komunikace, SWOT analýzou, Porterovou analýzou konkurenčních sil, zpracováním výsledků primárního výzkumu a rozhovorů s prodejci. Na základě zpracovaných výsledků byl vytvoření projekt marketingové komunikace, který se skládá z jednotlivých akčních plánů. V závěru práce byl projekt podrobený časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
101 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
primární výzkum
|
cs |
dc.subject |
akční plány
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
primary research
|
en |
dc.subject |
action plans
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication in the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2019-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
Diploma Thesis focuses on a marketing communication project and comprises theoretical and practical parts. The theoretical part addresses findings related to marketing communication and brand awareness. The practical part describes the business of LEVIOR s. r. o., with an overview of its sales activities. This is followed by a marketing communication analysis, a SWOT analysis, a Porter's analysis of competitive forces and the results of primary research and interviews with sales representatives. The results were then processed to produce a marketing communication project comprising individual action plans. The thesis concludes with a time, cost and risk analysis of the project. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52216
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account