Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Klvaňa, Radim
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:01Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:01Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44842
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na projekt marketingové komunikace. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou zpracovány poznatky zaměřené na marketingovou komunikaci a povědomí o značce. Praktická část charakterizuje podnikání společnosti LEVIOR s. r. o., s přehledem prodejních aktivit. Dále se zabývá analýzou marketingové komunikace, SWOT analýzou, Porterovou analýzou konkurenčních sil, zpracováním výsledků primárního výzkumu a rozhovorů s prodejci. Na základě zpracovaných výsledků byl vytvoření projekt marketingové komunikace, který se skládá z jednotlivých akčních plánů. V závěru práce byl projekt podrobený časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 101 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject značka cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject primární výzkum cs
dc.subject akční plány cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject brand en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject primary research en
dc.subject action plans en
dc.title Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
dc.title.alternative Project of Marketing Communication in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated Diploma Thesis focuses on a marketing communication project and comprises theoretical and practical parts. The theoretical part addresses findings related to marketing communication and brand awareness. The practical part describes the business of LEVIOR s. r. o., with an overview of its sales activities. This is followed by a marketing communication analysis, a SWOT analysis, a Porter's analysis of competitive forces and the results of primary research and interviews with sales representatives. The results were then processed to produce a marketing communication project comprising individual action plans. The thesis concludes with a time, cost and risk analysis of the project.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52216
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
klvaňa_2019_dp.pdf 3.134Mb PDF View/Open None
klvaňa_2019_op.docx 29.69Kb Unknown View/Open None
klvaňa_2019_vp.docx 24.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account