Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
Autor: |
Klvaňa, Radim
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na projekt marketingové komunikace. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou zpracovány poznatky zaměřené na marketingovou komunikaci a povědomí o značce. Praktická část charakterizuje podnikání společnosti LEVIOR s. r. o., s přehledem prodejních aktivit. Dále se zabývá analýzou marketingové komunikace, SWOT analýzou, Porterovou analýzou konkurenčních sil, zpracováním výsledků primárního výzkumu a rozhovorů s prodejci. Na základě zpracovaných výsledků byl vytvoření projekt marketingové komunikace, který se skládá z jednotlivých akčních plánů. V závěru práce byl projekt podrobený časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44842
|
Datum:
|
2018-12-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
52216
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet