Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Gruzová, Marcela
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:01Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:01Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44838
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě zabývajícím se vývojem a výrobou hnojiv pro hydroponické pěstování a hnojiv pro pěstování v půdě. Mezi hlavní cíle této práce patří analýza a rešerše literatury zaměřené na internetový marketing a především na marketing využívaný na sociálních sítích. S tím byla také spojená definice jednotlivých kroků obsahové strategie, kterou se firma hodlá prezentovat a následný výběr metrik sloužících k hodnocení efektivity marketingu na sociálních sítích. Praktická část této práce se zabývala analýzou současného využívání sociálních sítí firmou, včetně zhodnocení přístupu konkurenčních firem k jejich prezentaci na internetu a výsledky těchto analýz byly následně zformulovány do přehledné SWOT analýzy, která posloužila jako výchozí bod pro poslední projektovou část. V projektové části byly navrženy konkrétní kroky sloužící ke zvýšení efektivity prezentace firmy na sociálních sítích a tento projekt jsem poté podrobila nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 93 s. (22 155 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internetový marketing cs
dc.subject obsahový marketing cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Twitter cs
dc.subject marketingová strategie na sociálních sítích cs
dc.subject Internet Marketing en
dc.subject Content Marketing en
dc.subject Social Media en
dc.subject Social Networks en
dc.subject Facebook en
dc.subject Twitter en
dc.subject Marketing Strategy on Social Networks en
dc.title Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
dc.title.alternative Project of Using Social Media for Marketing in a Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.date.accepted 2019-05-21
dc.description.abstract-translated Main focus of this theses is to analyze the use of social media for marketing purposes in a certain company engaged in manufacturing fertilizers for hydroponic cultivation and for cultivation in a standard soil. This theses will research online marketing literature and most of all focus on social media marketing. That also defines the individual steps of the content strategy, with which the company hopes to represent itself and consecutive selection of used to evaluate the effectivness of markenting on social media. Practical part of this task is focused on analyzing the current use of social media of the company, including the evaluation of connectivity of other, competing companies to their presentation on the internet. The results of these analysis are then formulated into SWOT analysis, which serves as a base line to the final part of the task, the project part, which suggests specific steps to raise the effectivness of the company presentation on social media. This task is subjected to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52211
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
gruzová_2019_dp.pdf 4.521Mb PDF View/Open None
gruzová_2019_op.pdf 110.8Kb PDF View/Open None
gruzová_2019_vp.docx 23.99Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account