Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Gruzová, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:01Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:01Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44838
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce je zaměřena na využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě zabývajícím se vývojem a výrobou hnojiv pro hydroponické pěstování a hnojiv pro pěstování v půdě. Mezi hlavní cíle této práce patří analýza a rešerše literatury zaměřené na internetový marketing a především na marketing využívaný na sociálních sítích. S tím byla také spojená definice jednotlivých kroků obsahové strategie, kterou se firma hodlá prezentovat a následný výběr metrik sloužících k hodnocení efektivity marketingu na sociálních sítích. Praktická část této práce se zabývala analýzou současného využívání sociálních sítí firmou, včetně zhodnocení přístupu konkurenčních firem k jejich prezentaci na internetu a výsledky těchto analýz byly následně zformulovány do přehledné SWOT analýzy, která posloužila jako výchozí bod pro poslední projektovou část. V projektové části byly navrženy konkrétní kroky sloužící ke zvýšení efektivity prezentace firmy na sociálních sítích a tento projekt jsem poté podrobila nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
93 s. (22 155 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Internetový marketing
|
cs |
dc.subject |
obsahový marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Twitter
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie na sociálních sítích
|
cs |
dc.subject |
Internet Marketing
|
en |
dc.subject |
Content Marketing
|
en |
dc.subject |
Social Media
|
en |
dc.subject |
Social Networks
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Twitter
|
en |
dc.subject |
Marketing Strategy on Social Networks
|
en |
dc.title |
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
Project of Using Social Media for Marketing in a Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.date.accepted |
2019-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
Main focus of this theses is to analyze the use of social media for marketing purposes in a certain company engaged in manufacturing fertilizers for hydroponic cultivation and for cultivation in a standard soil. This theses will research online marketing literature and most of all focus on social media marketing. That also defines the individual steps of the content strategy, with which the company hopes to represent itself and consecutive selection of used to evaluate the effectivness of markenting on social media. Practical part of this task is focused on analyzing the current use of social media of the company, including the evaluation of connectivity of other, competing companies to their presentation on the internet. The results of these analysis are then formulated into SWOT analysis, which serves as a base line to the final part of the task, the project part, which suggests specific steps to raise the effectivness of the company presentation on social media. This task is subjected to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52211
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account