Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě |
Autor: |
Gruzová, Marcela
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce je zaměřena na využití sociálních sítí pro marketingové účely ve vybrané firmě zabývajícím se vývojem a výrobou hnojiv pro hydroponické pěstování a hnojiv pro pěstování v půdě. Mezi hlavní cíle této práce patří analýza a rešerše literatury zaměřené na internetový marketing a především na marketing využívaný na sociálních sítích. S tím byla také spojená definice jednotlivých kroků obsahové strategie, kterou se firma hodlá prezentovat a následný výběr metrik sloužících k hodnocení efektivity marketingu na sociálních sítích. Praktická část této práce se zabývala analýzou současného využívání sociálních sítí firmou, včetně zhodnocení přístupu konkurenčních firem k jejich prezentaci na internetu a výsledky těchto analýz byly následně zformulovány do přehledné SWOT analýzy, která posloužila jako výchozí bod pro poslední projektovou část. V projektové části byly navrženy konkrétní kroky sloužící ke zvýšení efektivity prezentace firmy na sociálních sítích a tento projekt jsem poté podrobila nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44838
|
Datum:
|
2018-12-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
52211
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet