dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Hannichová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T21:54:16Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4482
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce Internet - nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce se zabývá popisem mediálního plánování, vývojem internetového a tiskového re-klamního trhu a charakteristikou základních organizací působících na těchto trzích. V praktické části autorka analyzuje konkrétní projekty organizací, uvádí formy měření internetu a tisku ve vztahu k plánování reklamních kampaní. Na příkladu crossmediálních kampaní autorka ukazuje možnosti zahrnutí internetu do klasického mediaplánu. |
cs |
dc.format |
55 |
cs |
dc.format.extent |
661439 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2027 |
|
dc.subject |
mediální mix
|
cs |
dc.subject |
internetová reklama
|
cs |
dc.subject |
tisková reklama
|
cs |
dc.subject |
svit
|
cs |
dc.subject |
spir
|
cs |
dc.subject |
unie vydavatelů
|
cs |
dc.subject |
media projekt
|
cs |
dc.subject |
netmonitor
|
cs |
dc.subject |
cross-mediální kampaně
|
cs |
dc.subject |
media mix
|
en |
dc.subject |
internet advertising
|
en |
dc.subject |
press advertising
|
en |
dc.subject |
svit
|
en |
dc.subject |
spir
|
en |
dc.subject |
media projekt
|
en |
dc.subject |
netmonitor
|
en |
dc.subject |
cross-media campagne
|
en |
dc.title |
Internet - nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce |
cs |
dc.title.alternative |
Internet - the most rapidly growing medium and its relationship towards traditional means of advertising |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Prachař, Štěpán |
|
dc.date.accepted |
2007-05-31 |
|
dc.date.vskp-available |
2027-05-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
A bachelors thesis - Internet - the most rapidly growing medium and its relationship to-wards traditional means of advertising, deals with a description of media planning, evolu-tion of internet and print advertising market, together with characteristics of basic organi-zations active on these markets. In the practical part, the author analyzes particular organi-zational projects, provides forms of internet and print measurements in comparison with the planning of advertising campaigns. Using the example of cross medium campaigns, the author depicts the possibilities of utilizing internet as part of a classical media plan. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4849
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
B |
|