Internet - nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce

DSpace Repository

Language: English čeština 

Internet - nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Hannichová, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-15T21:54:16Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4482
dc.description.abstract Bakalářská práce Internet - nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce se zabývá popisem mediálního plánování, vývojem internetového a tiskového re-klamního trhu a charakteristikou základních organizací působících na těchto trzích. V praktické části autorka analyzuje konkrétní projekty organizací, uvádí formy měření internetu a tisku ve vztahu k plánování reklamních kampaní. Na příkladu crossmediálních kampaní autorka ukazuje možnosti zahrnutí internetu do klasického mediaplánu. cs
dc.format 55 cs
dc.format.extent 661439 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2027
dc.subject mediální mix cs
dc.subject internetová reklama cs
dc.subject tisková reklama cs
dc.subject svit cs
dc.subject spir cs
dc.subject unie vydavatelů cs
dc.subject media projekt cs
dc.subject netmonitor cs
dc.subject cross-mediální kampaně cs
dc.subject media mix en
dc.subject internet advertising en
dc.subject press advertising en
dc.subject svit en
dc.subject spir en
dc.subject media projekt en
dc.subject netmonitor en
dc.subject cross-media campagne en
dc.title Internet - nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce cs
dc.title.alternative Internet - the most rapidly growing medium and its relationship towards traditional means of advertising en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2007-05-31
dc.date.vskp-available 2027-05-11
dc.description.abstract-translated A bachelors thesis - Internet - the most rapidly growing medium and its relationship to-wards traditional means of advertising, deals with a description of media planning, evolu-tion of internet and print advertising market, together with characteristics of basic organi-zations active on these markets. In the practical part, the author analyzes particular organi-zational projects, provides forms of internet and print measurements in comparison with the planning of advertising campaigns. Using the example of cross medium campaigns, the author depicts the possibilities of utilizing internet as part of a classical media plan. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4849
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
hannichová_2007_bp.pdfBlocked 645.9Kb PDF View/Open
hannichová_2007_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
hannichová_2007_op.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account