Internet - nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce
Show full item record
No preview available
Title:
|
Internet - nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce |
Author: |
Hannichová, Eva
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Bakalářská práce Internet - nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce se zabývá popisem mediálního plánování, vývojem internetového a tiskového re-klamního trhu a charakteristikou základních organizací působících na těchto trzích. V praktické části autorka analyzuje konkrétní projekty organizací, uvádí formy měření internetu a tisku ve vztahu k plánování reklamních kampaní. Na příkladu crossmediálních kampaní autorka ukazuje možnosti zahrnutí internetu do klasického mediaplánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4482
|
Date:
|
2007-05-11 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2027
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
4849
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account