Projekt vytvoření marketingové komunikace nově založeného e-shopu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt vytvoření marketingové komunikace nově založeného e-shopu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Haltofová, Barbora
dc.contributor.author Vysloužil, Denis
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:00Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:00Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44823
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zpracováním návrhu marketingové komunikace pro nově za-ložený e-shop, který se zabývá prodejem dronů. Práce se skládá z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část diplomové práce se věnuje literární rešerši zaměřenou na oblast e-commerce, na oblast marketingové komunikace v e-commerce a její nástroje. Analytická část představuje e-shop, rozebírá jeho současný stav a prostřednictvím PEST analýzy zkoumá vnější faktory, jež ho ovlivňují. Dále představuje konkurenční prostředí prostřednictvím srovnávací analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Výsledky všech analýz jsou shrnuty do SWOT analýzy. Poté je na základě všech výsledků vypracován projekt, jehož cílem je nejen vytvořit povědomí o nově založeném e-shopu, ale i oslovit potencionální zákazníky. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizi-kové analýze.
dc.format 124
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace v e-commerce cs
dc.subject Online marketing cs
dc.subject E-shop cs
dc.subject Marketing cs
dc.subject Analýza cs
dc.subject Projekt cs
dc.subject Marketing communications in e-commerce en
dc.subject Online marketing en
dc.subject E-shop en
dc.subject Marketing en
dc.subject Ana-lysis en
dc.subject Project en
dc.title Projekt vytvoření marketingové komunikace nově založeného e-shopu
dc.title.alternative The Project of Creating a Marketing Communication of the Newly Established E-shop
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2019-05-29
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with elaboration of marketing communication's proposal for newly established e-shop which deals with selling of drones. The thesis consists of the theoretical, analytical and project parts. The theoretical part of the diploma thesis deals with literature research focused on e-commerce area, marketing communication in e-commerce and its tools. The analytical part presents e-shop, examines its current state, analyses external factors which influence e-shop with the help of PEST analysis, and represents a competitive environment by using the comparative analysis and Porter´s analysis of five competitive forces. The results from analyses are summarized in the SWOT analysis. Based on the results from analyses, the project, with the aim of creating the awareness of newly established e-shop and reaching new customers, is developed. The whole project is submitted to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52191
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
vysloužil_2019_dp.pdf 5.720Mb PDF View/Open None
vysloužil_2019_op.docx 24.68Kb Unknown View/Open None
vysloužil_2019_vp.pdf 256.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account