Projekt vytvoření marketingové komunikace nově založeného e-shopu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt vytvoření marketingové komunikace nově založeného e-shopu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt vytvoření marketingové komunikace nově založeného e-shopu
Autor: Vysloužil, Denis
Vedoucí: Haltofová, Barbora
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá zpracováním návrhu marketingové komunikace pro nově za-ložený e-shop, který se zabývá prodejem dronů. Práce se skládá z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část diplomové práce se věnuje literární rešerši zaměřenou na oblast e-commerce, na oblast marketingové komunikace v e-commerce a její nástroje. Analytická část představuje e-shop, rozebírá jeho současný stav a prostřednictvím PEST analýzy zkoumá vnější faktory, jež ho ovlivňují. Dále představuje konkurenční prostředí prostřednictvím srovnávací analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Výsledky všech analýz jsou shrnuty do SWOT analýzy. Poté je na základě všech výsledků vypracován projekt, jehož cílem je nejen vytvořit povědomí o nově založeném e-shopu, ale i oslovit potencionální zákazníky. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizi-kové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44823
Datum: 2018-12-14
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 52191


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vysloužil_2019_dp.pdf 5.720Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vysloužil_2019_op.docx 24.68Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vysloužil_2019_vp.pdf 256.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet