Projekt vytvoření marketingové komunikace nově založeného e-shopu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt vytvoření marketingové komunikace nově založeného e-shopu |
Autor: |
Vysloužil, Denis
|
Vedoucí: |
Haltofová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá zpracováním návrhu marketingové komunikace pro nově za-ložený e-shop, který se zabývá prodejem dronů. Práce se skládá z teoretické, analytické a projektové části. Teoretická část diplomové práce se věnuje literární rešerši zaměřenou na oblast e-commerce, na oblast marketingové komunikace v e-commerce a její nástroje. Analytická část představuje e-shop, rozebírá jeho současný stav a prostřednictvím PEST analýzy zkoumá vnější faktory, jež ho ovlivňují. Dále představuje konkurenční prostředí prostřednictvím srovnávací analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Výsledky všech analýz jsou shrnuty do SWOT analýzy. Poté je na základě všech výsledků vypracován projekt, jehož cílem je nejen vytvořit povědomí o nově založeném e-shopu, ale i oslovit potencionální zákazníky. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizi-kové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44823
|
Datum:
|
2018-12-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
52191
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet