Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vlčková, Ilona
|
|
dc.contributor.author |
Hasík, Miroslav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T12:18:18Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:00Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/447
|
|
dc.description.abstract |
Prostřednictvím této diplomové práce jsem se snažil zhodnotit dosavadní komunikační aktivity společnosti Impromat směřující ke konečnému uživateli a následně navrhnout úpravy systému komunikace s koncovými uživateli. Primárním cílem bylo zabezpečit efektivní předání jak základních, tak rozšířených informací z oblasti obsluhy zařízení přímo koncovým uživatelům. Praktickým důsledkem bude nárůst objemu vyprodukovaného výstupu, vyšší povědomí o značce a produktech, vyšší míra loajality. Sekundárním cílem bylo navrhnout prostředky na zvýšení úrovně komunikačních a prezentačních dovedností servisních techniků. Navrhovaný systém by se měl stát konkurenční výhodou společnosti Impromat. |
cs |
dc.format |
99 s., 24 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1996730 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008 |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
koncový uživatel
|
cs |
dc.subject |
školení
|
cs |
dc.subject |
školící materiály
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
end user
|
en |
dc.subject |
training
|
en |
dc.subject |
training materials
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication of company Impromat in order to increase knowledge of end users |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Novák, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2006-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this Master thesis, I try to analyze current communication activities of Impromat towards end users and to suggest modifications of the system. The primary target is to ensure efficient handover of basic and advanced information about operation of the machine to machine's end users. Practical benefits will result in higher output, higher brand and products awareness and in higher level of loyalty. The secondary target is to suggest instruments for improvement of communication and presentation skills of service representatives. Suggested system will become a competitive advantage of Impromat. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
3855
|
|
dc.date.assigned |
2006-03-06 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account