Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů |
Autor: |
Hasík, Miroslav
|
Vedoucí: |
Vlčková, Ilona
|
Abstrakt:
|
Prostřednictvím této diplomové práce jsem se snažil zhodnotit dosavadní komunikační aktivity společnosti Impromat směřující ke konečnému uživateli a následně navrhnout úpravy systému komunikace s koncovými uživateli. Primárním cílem bylo zabezpečit efektivní předání jak základních, tak rozšířených informací z oblasti obsluhy zařízení přímo koncovým uživatelům. Praktickým důsledkem bude nárůst objemu vyprodukovaného výstupu, vyšší povědomí o značce a produktech, vyšší míra loajality. Sekundárním cílem bylo navrhnout prostředky na zvýšení úrovně komunikačních a prezentačních dovedností servisních techniků. Navrhovaný systém by se měl stát konkurenční výhodou společnosti Impromat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/447
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
3855
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet