Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace společnosti Impromat za účelem zvýšení informovanosti koncových uživatelů
Autor: Hasík, Miroslav
Vedoucí: Vlčková, Ilona
Abstrakt: Prostřednictvím této diplomové práce jsem se snažil zhodnotit dosavadní komunikační aktivity společnosti Impromat směřující ke konečnému uživateli a následně navrhnout úpravy systému komunikace s koncovými uživateli. Primárním cílem bylo zabezpečit efektivní předání jak základních, tak rozšířených informací z oblasti obsluhy zařízení přímo koncovým uživatelům. Praktickým důsledkem bude nárůst objemu vyprodukovaného výstupu, vyšší povědomí o značce a produktech, vyšší míra loajality. Sekundárním cílem bylo navrhnout prostředky na zvýšení úrovně komunikačních a prezentačních dovedností servisních techniků. Navrhovaný systém by se měl stát konkurenční výhodou společnosti Impromat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/447
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2008
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 3855


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hasík_2006_dp.pdfZablokované 1.904Mb PDF
hasík_2006_vp.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hasík_2006_op.doc 55.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet