Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Svět Plodů, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Koporová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44790
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Svět Plodů, s. r. o. Cílem práce je oslovení nového segmentu - sportovců, a to prostřednictvím navázání marketingových spoluprací s klíčovými komunitami v rámci tohoto segmentu. Práce se opírá o teoretické poznatky shrnuté prostřednictvím rešerše a analýzu společnosti a její marketingové komunikace. V rámci projektu je navržena optimalizace současné marketingové komunikace společnosti a zároveň také způsob oslovení nové cílové skupiny sportovců. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
108 stran |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
affiliate marketing
|
cs |
dc.subject |
food marketing
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
Svět Plodů
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.subject |
affiliate marketing
|
en |
dc.subject |
food marketing
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
Svět Plodů
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Svět Plodů, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Project for Marketing Communication Improvement in the Company Svět Plodů, s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2019-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master's thesis is focused on improving the marketing communication at Svět Plodů, s. r. o. The aim of this thesis is to capture the interest of a new segment - athletes, through entering the marketing partnership with the crucial communities wtihin this segment. The thesis is based on the theoretical knowledge resumed in the recherche and the analysis of the company and its marketing communication. The project contains optimalization of the current marketing communication and also the method to get in touch with the new athlete segment. The whole project is subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52148
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account