Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Svět Plodů, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Svět Plodů, s.r.o. |
| Autor: |
Koporová, Petra
|
| Vedoucí: |
Vaněk, Jiří
|
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na zlepšení marketingové komunikace ve společnosti Svět Plodů, s. r. o. Cílem práce je oslovení nového segmentu - sportovců, a to prostřednictvím navázání marketingových spoluprací s klíčovými komunitami v rámci tohoto segmentu. Práce se opírá o teoretické poznatky shrnuté prostřednictvím rešerše a analýzu společnosti a její marketingové komunikace. V rámci projektu je navržena optimalizace současné marketingové komunikace společnosti a zároveň také způsob oslovení nové cílové skupiny sportovců. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44790
|
|
Datum:
|
2018-12-14 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
|
Studijní obor:
|
Management a marketing |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
52148
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet