Projekt zvýšení prodeje vybraného typu kuchyňských robotů společnosti ETA a.s. na slovenském trhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Kazíková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44789
|
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je zvýšení prodeje vybraného typu kuchyňského robota značky ETA a.s. na slovenském trhu. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky potřebné pro analýzu prostředí podniku a vytvoření návrhu marketingové komunikace společnosti. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na společnost ETA a.s. Projekt zvýšení prodeje kuchyňského robotu obsahuje doporučení v marketingové oblasti pro dosažení stanovených cílů. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
112 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
propagation
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication plan
|
en |
dc.subject |
situation analysis communication mix
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení prodeje vybraného typu kuchyňských robotů společnosti ETA a.s. na slovenském trhu |
|
dc.title.alternative |
Project to Increase Sales of Choosen Type of Kitchen Robots of the Company ETA a.s. on the Slovak Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gášek, Dušan |
|
dc.date.accepted |
2019-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the diploma thesis is the increase in sales of selected food processor from ETA Ltd. The first part outlines the theoretical knowledge necessary for analysis of the company environment and creating the design for marketing communication of the company. In the practical part, there is an application of the theoretical knowledge to the company ETA Ldt. Project for increasing sales of food processor contains recommendations in the marketing environment to achieve defined objectives. The project is subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52147
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account