Projekt zvýšení prodeje vybraného typu kuchyňských robotů společnosti ETA a.s. na slovenském trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení prodeje vybraného typu kuchyňských robotů společnosti ETA a.s. na slovenském trhu |
Autor: |
Kazíková, Lucie
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tématem diplomové práce je zvýšení prodeje vybraného typu kuchyňského robota značky ETA a.s. na slovenském trhu. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky potřebné pro analýzu prostředí podniku a vytvoření návrhu marketingové komunikace společnosti. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na společnost ETA a.s. Projekt zvýšení prodeje kuchyňského robotu obsahuje doporučení v marketingové oblasti pro dosažení stanovených cílů. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44789
|
Datum:
|
2018-12-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
52147
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet