Zlepšení marketingové komunikace firmy Dakoni Group s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zlepšení marketingové komunikace firmy Dakoni Group s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Holíková, Aneta
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44786
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je navržení projektu, který dopomůže k celkovému zlepšení marketingové komunikace společnosti Dakoni group, s. r. o. a ke zvýšení povědomí o službách této společnosti. Teoretická část klade důraz na jednotlivé online a offline nástroje komunikačního mixu a vymezuje marketingovou komunikaci jako nedílnou součást marketingového mixu služeb. Návrhy jsou formulovány na základě výsledků analýzy konkurence, SWOT analýzy, STP analýzy a také s ohledem na provedené dotazníkové šetření. V rámci offline marketingové komunikace je navrženo uspořádání charitativní události a sponzoring. S ohledem na online komunikaci, je doporučeno, zejména využití placených reklam na sociálních sítích, založení blogu a provedení analýzy klíčových slov. Uvedená doporučení jsou podmíněna rovněž přijetím pomocného zaměstnance a zúžením cílových skupin. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 129 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject webová stránka cs
dc.subject networking cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject promotional mix en
dc.subject marketing of services en
dc.subject social networks en
dc.subject web page en
dc.subject networking en
dc.title Zlepšení marketingové komunikace firmy Dakoni Group s.r.o.
dc.title.alternative Marketing Communications Improvement in the Dakoni Group s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kozák, Vratislav
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to create a project which helps with an overall improvement of marketing communications of Dakoni group, s. r. o. and with an increase of awareness about its services. The theoretical part focuses on online and offline tools of the communicational mix and define marketing communications as an important part of services marketing mix. The proposals are based on a competitive analysis, SWOT analysis, STP analysis as well as on a questionnaire. Within the scope of offline marketing communications, a beneficent event and sponsoring are suggested. In terms of online marketing communications, it is being recommended to use paid advertising on social networks, to create own blog and to implement a keyword analysis. Listed recommendations are conditioned by hiring of an employee and by target groups narrowing. The whole project is subjected to time, costs and risks analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52143
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
holíková_2019_dp.pdf 3.697Mb PDF View/Open None
holíková_2019_op.docx 24.29Kb Unknown View/Open None
holíková_2019_vp.docx 24.00Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account