dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Holíková, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:59Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44786
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je navržení projektu, který dopomůže k celkovému zlepšení marketingové komunikace společnosti Dakoni group, s. r. o. a ke zvýšení povědomí o službách této společnosti. Teoretická část klade důraz na jednotlivé online a offline nástroje komunikačního mixu a vymezuje marketingovou komunikaci jako nedílnou součást marketingového mixu služeb. Návrhy jsou formulovány na základě výsledků analýzy konkurence, SWOT analýzy, STP analýzy a také s ohledem na provedené dotazníkové šetření. V rámci offline marketingové komunikace je navrženo uspořádání charitativní události a sponzoring. S ohledem na online komunikaci, je doporučeno, zejména využití placených reklam na sociálních sítích, založení blogu a provedení analýzy klíčových slov. Uvedená doporučení jsou podmíněna rovněž přijetím pomocného zaměstnance a zúžením cílových skupin. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
129 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
webová stránka
|
cs |
dc.subject |
networking
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
promotional mix
|
en |
dc.subject |
marketing of services
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
web page
|
en |
dc.subject |
networking
|
en |
dc.title |
Zlepšení marketingové komunikace firmy Dakoni Group s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communications Improvement in the Dakoni Group s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2019-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to create a project which helps with an overall improvement of marketing communications of Dakoni group, s. r. o. and with an increase of awareness about its services. The theoretical part focuses on online and offline tools of the communicational mix and define marketing communications as an important part of services marketing mix. The proposals are based on a competitive analysis, SWOT analysis, STP analysis as well as on a questionnaire. Within the scope of offline marketing communications, a beneficent event and sponsoring are suggested. In terms of online marketing communications, it is being recommended to use paid advertising on social networks, to create own blog and to implement a keyword analysis. Listed recommendations are conditioned by hiring of an employee and by target groups narrowing. The whole project is subjected to time, costs and risks analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
52143
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|