Zlepšení marketingové komunikace firmy Dakoni Group s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Zlepšení marketingové komunikace firmy Dakoni Group s.r.o. |
Autor: |
Holíková, Aneta
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je navržení projektu, který dopomůže k celkovému zlepšení marketingové komunikace společnosti Dakoni group, s. r. o. a ke zvýšení povědomí o službách této společnosti. Teoretická část klade důraz na jednotlivé online a offline nástroje komunikačního mixu a vymezuje marketingovou komunikaci jako nedílnou součást marketingového mixu služeb. Návrhy jsou formulovány na základě výsledků analýzy konkurence, SWOT analýzy, STP analýzy a také s ohledem na provedené dotazníkové šetření. V rámci offline marketingové komunikace je navrženo uspořádání charitativní události a sponzoring. S ohledem na online komunikaci, je doporučeno, zejména využití placených reklam na sociálních sítích, založení blogu a provedení analýzy klíčových slov. Uvedená doporučení jsou podmíněna rovněž přijetím pomocného zaměstnance a zúžením cílových skupin. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44786
|
Datum:
|
2018-12-14 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
52143
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet