dc.contributor.advisor |
Karger, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Chvilíčková, Alžběta
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:57Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:57Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44739
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci se zabýváme problémem, který se týká mezigeneračního učení. Přesněji problémem mezigeneračního učení mezi matkou a dcerou. Bakalářskou práci si rozdělíme do dvou částí - část teoretickou a část praktickou. V první teoretické části se budeme za-bývat rodinou - vymezíme si, co znamená pojem rodina, funkce rodiny, formy rodina a jak by mělo probíhat učení v rodině. Řekneme si něco o generační struktuře rodiny, která sou-visí s mezigeneračním učením. V druhé teoretické části si řekneme něco více o učení, jaké máme druhy učení a zaměříme se také na problém mezigeneračního učení. V praktické části je popsán metodologický postup s výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno na základě rozhovorů s dcerami. Záměrem výzkumu je odpovědět na otázky: Jaký význam má mezigenerační učení? Je mezigenerační učení pro dcery důležité? |
|
dc.format |
89 s. (162 743 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
učení
|
cs |
dc.subject |
mezigenerační učení
|
cs |
dc.subject |
vztah
|
cs |
dc.subject |
role edukátora
|
cs |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
learning
|
en |
dc.subject |
intergenerational learning
|
en |
dc.subject |
relationship
|
en |
dc.subject |
the role of the educator
|
en |
dc.title |
Mezigenerační učení mezi matkou a dcerou |
|
dc.title.alternative |
Intergenerational Learning between a Mother and a Daughter |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2019-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the problem of intergenerational learning. Especially deals with the problem of learning among mother and daughter. We will devide this bachelor thesis into two main parts: Into theoretical part and practical part. In the first theorectical part we will deal with the concept of family - We define what does concept of family mean, the function of the family, the forms of the family and how family learning should look like. We will also talk about generational structure of the family which goes with the intergenerational learning. In the second theoretical part we will talk a little bit more about lear-ning, it's kinds and we will focus on the problem of intergenerational learning. The theoretical part also describes the process with the results of the research which was based on the interviews with daughters. The aim of the research is to answear these questions: What is the meaning of intergenerational learning? Is intergenerational learning imporant for daughters? |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
52055
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-04-25 |
|
local.subject |
matky a dcery
|
cs |
local.subject |
rodinné vztahy
|
cs |
local.subject |
mothers and daughters
|
en |
local.subject |
family relationships
|
en |