Mezigenerační učení mezi matkou a dcerou

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mezigenerační učení mezi matkou a dcerou

Show simple item record

dc.contributor.advisor Karger, Tomáš
dc.contributor.author Chvilíčková, Alžběta
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:57Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:57Z
dc.date.issued 2018-12-19
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44739
dc.description.abstract V bakalářské práci se zabýváme problémem, který se týká mezigeneračního učení. Přesněji problémem mezigeneračního učení mezi matkou a dcerou. Bakalářskou práci si rozdělíme do dvou částí - část teoretickou a část praktickou. V první teoretické části se budeme za-bývat rodinou - vymezíme si, co znamená pojem rodina, funkce rodiny, formy rodina a jak by mělo probíhat učení v rodině. Řekneme si něco o generační struktuře rodiny, která sou-visí s mezigeneračním učením. V druhé teoretické části si řekneme něco více o učení, jaké máme druhy učení a zaměříme se také na problém mezigeneračního učení. V praktické části je popsán metodologický postup s výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno na základě rozhovorů s dcerami. Záměrem výzkumu je odpovědět na otázky: Jaký význam má mezigenerační učení? Je mezigenerační učení pro dcery důležité?
dc.format 89 s. (162 743 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject rodina cs
dc.subject učení cs
dc.subject mezigenerační učení cs
dc.subject vztah cs
dc.subject role edukátora cs
dc.subject family en
dc.subject learning en
dc.subject intergenerational learning en
dc.subject relationship en
dc.subject the role of the educator en
dc.title Mezigenerační učení mezi matkou a dcerou
dc.title.alternative Intergenerational Learning between a Mother and a Daughter
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2019-06-10
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the problem of intergenerational learning. Especially deals with the problem of learning among mother and daughter. We will devide this bachelor thesis into two main parts: Into theoretical part and practical part. In the first theorectical part we will deal with the concept of family - We define what does concept of family mean, the function of the family, the forms of the family and how family learning should look like. We will also talk about generational structure of the family which goes with the intergenerational learning. In the second theoretical part we will talk a little bit more about lear-ning, it's kinds and we will focus on the problem of intergenerational learning. The theoretical part also describes the process with the results of the research which was based on the interviews with daughters. The aim of the research is to answear these questions: What is the meaning of intergenerational learning? Is intergenerational learning imporant for daughters?
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 52055
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-25
local.subject matky a dcery cs
local.subject rodinné vztahy cs
local.subject mothers and daughters en
local.subject family relationships en


Files in this item

Files Size Format View Description
chvilíčková_2019_dp.pdf 2.919Mb PDF View/Open None
chvilíčková_2019_op.docx 16.16Kb Unknown View/Open None
chvilíčková_2019_vp.docx 15.94Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account