Mezigenerační učení mezi matkou a dcerou
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Mezigenerační učení mezi matkou a dcerou |
Autor: |
Chvilíčková, Alžběta
|
Vedoucí: |
Karger, Tomáš
|
Abstrakt:
|
V bakalářské práci se zabýváme problémem, který se týká mezigeneračního učení. Přesněji problémem mezigeneračního učení mezi matkou a dcerou. Bakalářskou práci si rozdělíme do dvou částí - část teoretickou a část praktickou. V první teoretické části se budeme za-bývat rodinou - vymezíme si, co znamená pojem rodina, funkce rodiny, formy rodina a jak by mělo probíhat učení v rodině. Řekneme si něco o generační struktuře rodiny, která sou-visí s mezigeneračním učením. V druhé teoretické části si řekneme něco více o učení, jaké máme druhy učení a zaměříme se také na problém mezigeneračního učení. V praktické části je popsán metodologický postup s výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno na základě rozhovorů s dcerami. Záměrem výzkumu je odpovědět na otázky: Jaký význam má mezigenerační učení? Je mezigenerační učení pro dcery důležité? |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44739
|
Datum:
|
2018-12-19 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
52055
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet