Interaktivní prezentace pro účely výuky předmětu Optimalizace: kapitola Teorie her
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pekař, Libor
|
|
dc.contributor.author |
Šrom, David
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:51Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:51Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44584
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou teorie her. V teoretické části jsou uvedeny základy teorie rozhodování a teorie her. Práce popisuje převážně antagonistický konflikt, maticové hry, řešení v ryzích strategiích a řešení ve smíšených strategiích pomocí lineárního programování. V praktické části jsou popsány postupy řešení příkladů a tvorba interaktivních dokumentů ve formátu PDF. Výstupem bakalářské práce jsou rozšířené výkladové a cvičební materiály s navrženými příklady k procvičení. |
|
dc.format |
50 s. (46 193 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
teorie her
|
cs |
dc.subject |
ryzí strategie
|
cs |
dc.subject |
smíšené strategie
|
cs |
dc.subject |
maticová hra
|
cs |
dc.subject |
konflikt
|
cs |
dc.subject |
game theory
|
en |
dc.subject |
pure strategies
|
en |
dc.subject |
mixed strategies
|
en |
dc.subject |
matrix game
|
en |
dc.subject |
conflict
|
en |
dc.title |
Interaktivní prezentace pro účely výuky předmětu Optimalizace: kapitola Teorie her |
|
dc.title.alternative |
An Interactive Presentation for the Optimisation Course: A Chapter on Game Theory |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gazdoš, František |
|
dc.date.accepted |
2019-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis deals with the subject of game theory. Basics of decision-making and game theory are stated in the theoretical section. The thesis desribes mainly antagonistic conflict, matrix games, solutions in pure strategies and those in mixed strategies by using the linear programming method. Creation of interactive documents in PDF format and solutions of practice problems are described in the practical section. Expanded tuition and exercise materials with posed game theory practice problems constitute the outputs of this thesis. |
|
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační a řídicí technologie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information and Control Technologies |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
51785
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-05-15 |
|
local.subject |
učební pomůcky
|
cs |
local.subject |
interaktivní multimédia
|
cs |
local.subject |
lineární programování
|
cs |
local.subject |
teaching aids
|
en |
local.subject |
interactive multimedia
|
en |
local.subject |
linear programming
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account