Interaktivní prezentace pro účely výuky předmětu Optimalizace: kapitola Teorie her

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interaktivní prezentace pro účely výuky předmětu Optimalizace: kapitola Teorie her

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pekař, Libor
dc.contributor.author Šrom, David
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:51Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:51Z
dc.date.issued 2018-12-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44584
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou teorie her. V teoretické části jsou uvedeny základy teorie rozhodování a teorie her. Práce popisuje převážně antagonistický konflikt, maticové hry, řešení v ryzích strategiích a řešení ve smíšených strategiích pomocí lineárního programování. V praktické části jsou popsány postupy řešení příkladů a tvorba interaktivních dokumentů ve formátu PDF. Výstupem bakalářské práce jsou rozšířené výkladové a cvičební materiály s navrženými příklady k procvičení.
dc.format 50 s. (46 193 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject teorie her cs
dc.subject ryzí strategie cs
dc.subject smíšené strategie cs
dc.subject maticová hra cs
dc.subject konflikt cs
dc.subject game theory en
dc.subject pure strategies en
dc.subject mixed strategies en
dc.subject matrix game en
dc.subject conflict en
dc.title Interaktivní prezentace pro účely výuky předmětu Optimalizace: kapitola Teorie her
dc.title.alternative An Interactive Presentation for the Optimisation Course: A Chapter on Game Theory
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gazdoš, František
dc.date.accepted 2019-06-06
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the subject of game theory. Basics of decision-making and game theory are stated in the theoretical section. The thesis desribes mainly antagonistic conflict, matrix games, solutions in pure strategies and those in mixed strategies by using the linear programming method. Creation of interactive documents in PDF format and solutions of practice problems are described in the practical section. Expanded tuition and exercise materials with posed game theory practice problems constitute the outputs of this thesis.
dc.description.department Ústav automatizace a řídicí techniky
dc.thesis.degree-discipline Informační a řídicí technologie cs
dc.thesis.degree-discipline Information and Control Technologies en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 51785
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-05-15
local.subject učební pomůcky cs
local.subject interaktivní multimédia cs
local.subject lineární programování cs
local.subject teaching aids en
local.subject interactive multimedia en
local.subject linear programming en


Files in this item

Files Size Format View Description
šrom_2019_dp.pdf 2.145Mb PDF View/Open
šrom_2019_dp.zip 108.2Mb application/zip View/Open None
šrom_2019_op.pdf 213.3Kb PDF View/Open None
šrom_2019_vp.pdf 92.88Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account