Návrh automatizace rozvrhového systému směn pro zákaznícké centrum

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh automatizace rozvrhového systému směn pro zákaznícké centrum

Show simple item record

dc.contributor.advisor Žáček, Petr
dc.contributor.author Radoň, Ladislav
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:50Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:50Z
dc.date.issued 2018-12-21
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44561
dc.description.abstract Tato bakalarska prace se zabyva navrhem a implementaci nastroje pro rozvrhovani zamestnancu na smene a prioritizace zpracovani uloh v zakaznickem centru. V teoreticke casti je rozebrana problematika optimalniho vytizeni zamestnancu a dnesni nejznamejsi zpusoby pro efektivni zpracovani front pozadavku. Dale je provedena analyza pozadavku systemu pro oddeleni pro rizeni lidskych zdroju. Prakticka cast prace se venuje navrhu a vyvoji webove aplikace, kde pro uzivatelske rozhrani je pouzit javascriptovy framework React. Klient komunikuje se serverem pomoci aplikacniho rozhrani GraphQL a data jsou ulozena v databazi PostgreSQL. Zaver prace diskutuje o moznostech pouziti aplikace v produkcnim prostredi.
dc.format 47
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zakaznicke centrum cs
dc.subject Workforce management cs
dc.subject RTA cs
dc.subject React cs
dc.subject GraphQL cs
dc.subject PostgreSQL cs
dc.subject Customer support en
dc.subject Workforce management en
dc.subject RTA en
dc.subject React en
dc.subject GraphQL en
dc.subject PostgreSQL en
dc.title Návrh automatizace rozvrhového systému směn pro zákaznícké centrum
dc.title.alternative The Design of the Automation of a Staff Scheduling System for a Customer Center
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vala, Radek
dc.date.accepted 2019-06-06
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the design and implementation of a new tool for real-time shift planning and prioritization of processing tasks in the customer centre. In the theoretical part are discussed methods for improving the distribution of workloads and modern techniques for task routing in queues. Next chapter describes requirements for a new system. In the practical part is described design and development of the new web application, which consists of frontend written in React and GraphQL server backed by PostgreSQL database. The final part is discussing the possibility of deployment to the production environment.
dc.description.department Ústav automatizace a řídicí techniky
dc.thesis.degree-discipline Informační a řídicí technologie cs
dc.thesis.degree-discipline Information and Control Technologies en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.identifier.stag 51737
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-05-15
local.subject rozvrhování cs
local.subject personální management cs
local.subject zákaznické služby cs
local.subject scheduling en
local.subject personnel management en
local.subject customer services en


Files in this item

Files Size Format View Description
radoň_2019_dp.zip 766.0Kb application/zip View/Open None
radoň_2019_op.pdf 158.2Kb PDF View/Open None
radoň_2019_vp.pdf 330.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account