Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vogeltanz, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Pjajčík, Marián
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:46Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:46Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44475
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá popisem herního vývoje a jeho historií. Dále vyhodnocuje nejpopulárnější herní žánry v minulých letech až do současnosti, pro které byla vymodelována šablonová prostředí. Šablona pro dlouhodobě nejpopulárnější žánr byla poté rozšířena do technického dema. Tyto šablony byly vytvořeny v Xenko Game Studio a na úpravu modelů bylo použito studio 3DS MAX 2020. V neposlední řadě jsou porovnány herní enginy dostupné na trhu a je popsáno Xenko Studio jako takové. |
|
dc.format |
64 s. (62 087 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Xenko
|
cs |
dc.subject |
C#
|
cs |
dc.subject |
herní žánr
|
cs |
dc.subject |
herní engine
|
cs |
dc.subject |
game development
|
en |
dc.subject |
Xenko
|
en |
dc.subject |
C#
|
en |
dc.subject |
game genre
|
en |
dc.subject |
game engine
|
en |
dc.title |
Využití herního enginu Xenko pro vývoj počítačových her |
|
dc.title.alternative |
The Use of the Xenko Game Engine for the Development of Computer Games |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pokorný, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2019-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis describes the game development, and history of this industry. It also evaluates the most popular game genres in the last years. For these game genres, template environments were made and demonstrated. After that, the template of the most popular genre was extended to a technical demo. The templates and the technical demo were created in Xenko Game Studio, and models were edited in 3DS Max 2020 studio. The last but not least, the comparison of the currently available game engines is presented and the Xenko Studio is described. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
51594
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-05-17 |
|
local.subject |
počítačové hry
|
cs |
local.subject |
computer games
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account