Význam a role softwarových nástrojů při návrhu jednotného vizuálního stylu společnosti s ohledem na její konkurenceschopnost
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chramcov, Bronislav
|
|
dc.contributor.author |
Švarc, Vít
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:44Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:44Z |
|
dc.date.issued |
2018-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44421
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce popisuje základní prvky firemní identity a význam dobře zpracovaného vizuálního stylu společnosti v rámci konkurenčního boje. Zejména se zaměřuje na roli a význam moderních informačních prostředků, které jsou potřebné pro vytvoření jednotné firemní identity. Praktická část práce obsahuje analýzu dostupných nástrojů pro práci s vizuálním stylem. Tyto nástroje jsou poté mezi sebou srovnávány. Zároveň s vybranými nástroji je zde nastíněn i základní postup tvorby zvolených prvků nového vizuálního stylu společnosti Taxus s.r.o. Součástí práce jsou i kompletně zpracovaná pravidla jednotného vizuálního stylu společnosti. |
|
dc.format |
64 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
analýza softwarů
|
cs |
dc.subject |
firemní identita
|
cs |
dc.subject |
grafické editory
|
cs |
dc.subject |
grafický manuál
|
cs |
dc.subject |
image společnosti
|
cs |
dc.subject |
jednotný vizuální styl
|
cs |
dc.subject |
srovnání softwarů
|
cs |
dc.subject |
Softwares Analysis
|
en |
dc.subject |
Corporate Identity
|
en |
dc.subject |
Graphic Editors
|
en |
dc.subject |
Graphical Manual
|
en |
dc.subject |
Company Image
|
en |
dc.subject |
Unified Visual Style
|
en |
dc.subject |
Softwares Comparison
|
en |
dc.title |
Význam a role softwarových nástrojů při návrhu jednotného vizuálního stylu společnosti s ohledem na její konkurenceschopnost |
|
dc.title.alternative |
The Importance and Role of Software Tools in Designing a Company Identity in Terms of its Competitiveness |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gazdoš, František |
|
dc.date.accepted |
2019-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis describes the basic elements of corporate identity and the importance of a well-developed visual style of the company within the competitive environment. It also focuses on the role and importance of modern information resources that are needed to create a unified corporate identity. The practical part consists of an analysis of tools available for creation of a visual style. These tools are then compared with each other. Basic creation process of a new visual style for Taxus s.r.o. is described along with selected tools. This part is completed by a practical demonstration of the created graphic manual. |
|
dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
51521
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-05-23 |
|
local.subject |
design manuál
|
cs |
local.subject |
design manual
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account