Případová studie: Uplatnění filmového jazyka a role kameramana v počítačových hrách
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Liebenberger, Július
|
|
dc.contributor.advisor |
Štěpánek, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Pokorný, Norbert
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:10:40Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:10:40Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-03 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/44333
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje filmovému jazyku a počítačovým hrám, především se zaměřuje na práci kameramana a jeho roli v počítačových hrách v porovnání s filmem, v čem jsou si podobní a odlišní. Jejím cílem je prakticky analyzovat technologie v počítačových hrách převzaté z filmu. Také zobrazuje vývoj a možnou budoucnost práce kameramanů. |
|
dc.format |
34 s. (43 164 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kameraman
|
cs |
dc.subject |
počítačové hry
|
cs |
dc.subject |
technologie
|
cs |
dc.subject |
filmový jazyk
|
cs |
dc.subject |
role kameramana
|
cs |
dc.subject |
budoucnost filmu
|
cs |
dc.subject |
Director of Photography
|
en |
dc.subject |
video games
|
en |
dc.subject |
technology
|
en |
dc.subject |
movie language
|
en |
dc.subject |
role of the cinematog-rapher
|
en |
dc.subject |
future of the movie
|
en |
dc.title |
Případová studie: Uplatnění filmového jazyka a role kameramana v počítačových hrách |
|
dc.title.alternative |
1. Theorethical Part: Case Study: Movie Language and Role of the Cinematographer in Video Game Design. 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Lenght at Least 10 Mins., Cinematohgraphy |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Labík, Ludovít |
|
dc.contributor.referee |
Liebenberger, Július |
|
dc.date.accepted |
2019-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focuses on movie language and video games, but mostly it is focused on work of cinematographer and his role in video games compared to the film, in which they are similar and different. Its aim is to analyze the technology in video games taken from movies. It also shows the development and possible future of cinematographer's work. |
|
dc.description.department |
Ateliér Audiovize |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovizuální tvorba - Kamera |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Audiovisual Arts - Film Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Teorie a praxe audiovizuální tvorby |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Theory and Practice of Audiovisual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
51396
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2019-05-06 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account