Případová studie: Uplatnění filmového jazyka a role kameramana v počítačových hrách
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Případová studie: Uplatnění filmového jazyka a role kameramana v počítačových hrách |
Autor: |
Pokorný, Norbert
|
Vedoucí: |
Liebenberger, Július; Štěpánek, Martin
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se věnuje filmovému jazyku a počítačovým hrám, především se zaměřuje na práci kameramana a jeho roli v počítačových hrách v porovnání s filmem, v čem jsou si podobní a odlišní. Jejím cílem je prakticky analyzovat technologie v počítačových hrách převzaté z filmu. Také zobrazuje vývoj a možnou budoucnost práce kameramanů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/44333
|
Datum:
|
2018-12-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
Studijní obor:
|
Audiovizuální tvorba - Kamera |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
51396
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet