Návrh zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě Apos-Auto, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě Apos-Auto, s.r.o. |
Author: |
Boudová, Marcela
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Cílem bakalářské práce bylo navrhnout zlepšení úrovně marketingového řízení ve firmě Apos-Auto, s.r.o. Na základě analýzy okolí firmy, interních faktorů firmy se zaměře-ním na marketing, konkurenční pozice firmy a konečném zhodnocení stavu marketingu bylo smyslem najít slabší stránky marketingového řízení. Na jejich základě poté definovat doporučení na zlepšení a navrhnout marketingovou strategii. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/443
|
Date:
|
2006-05-19 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a ekonomika |
Grade for thesis and defense:
|
C
4121
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account