Návrh zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě Apos-Auto, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh zvýšení úrovně marketingového řízení ve firmě Apos-Auto, s.r.o. |
Autor: |
Boudová, Marcela
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce bylo navrhnout zlepšení úrovně marketingového řízení ve firmě Apos-Auto, s.r.o. Na základě analýzy okolí firmy, interních faktorů firmy se zaměře-ním na marketing, konkurenční pozice firmy a konečném zhodnocení stavu marketingu bylo smyslem najít slabší stránky marketingového řízení. Na jejich základě poté definovat doporučení na zlepšení a navrhnout marketingovou strategii. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/443
|
Datum:
|
2006-05-19 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
4121
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet